sâmbătă, 2 iunie 2012

Ţăranii – o fişcă nasoală !!!

     Ţăranii constituie fundamentul unei naţiuni, deoarece anume prin ei  limba, tradiţiile şi obiceiurile unui neam dăinuie secole la rând. Mulţi dintre guvernanţi îşi trag originile din ţărani. Sunt însă unii, care s-au născut, crescut şi format la oraş, şi pentru care satul constituie un spaţiu primitiv, demn de milă sau chiar ignoranţă.
     Este şi cazul lui Marian Lupu, preşedintele Parlamentului Republicii Moldova, care s-a născut în Bălţi, iar la 6 ani s-a mutat la Chişinău. Astfel, departe de viaţa rurală, acesta îşi permite să ofenseze ţăranii. Fiindu-i pusă o întrebare referitor la bomboanele şi florile dăruite profesorilor, acesta a dat replica  Măi, voi sunteţi chiar ca de la ţară... Mie chiar întrebarea îmi pare foarte nasoală !!!
     Oare nasoală i se pare întrebare sau însuşi ţăranii ?!
     În loc de concluzie uitata tradiţională epigramă:
În veacuri nu va fi ales
La funcţia de prezident,
Căci iarăşi nu a înţeles
O simplă fişcă-n parlament !!!

P.S. Fişcă reprezintă o noţiune parazitară, folosită în parlament de acelaşi orăşean...

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. El fișca o păstrează,ca regulă, - pe buci,
    Iar limba-i lui de miere dă roadă de bulbuci.
    La naiba cu valori,de asemeni cu principii,
    Cînd nu cunoști adesea, o teză - a ridichii.
    Nu-i nici o diferență-ntre ridiche și orez
    Și mare-mi e dorința ca să mă reciclez.
    În buzunarul meu adînc nu am nimic,decît o ecuație
    Din care eu motiv,vă fac o declarație:
    -Din nou la Bălți mă mut
    Nu doar cu forma - și cu conținut.


    La văzul acestor versuri Plahatnioc o să moară de invidie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lupu, fişka şi ne ponial ponta...

    RăspundețiȘtergere