miercuri, 11 aprilie 2012

Din nimic, nu se crează... eroi !!!

   Pe-acest pământ ştiut de noi,
Avem adevăraţi Eroi.
Dar uneori ne ies în cale
Mulţi descendenţi... din Caragiale!
                                                (Virgil Petcu)

     Mi-am promis să nu mai public referitor la 7 aprilie 2009. Dar nu-mi pot ţine promisiunea. Şi ştiţi de ce? Pentru că, mai ales netul, este supraponderat cu diverse opinii referitor la acest eveniment. Iar problema (deranjul meu) este că apar mereu eroi, mulţi eroi, ca urmare a aşa-numitei "revoluţii pentru dreptate". Unii mai lipsiţi de modestie ca alţii, alţii cu un aport mai mare decât unii, ş.a.m.d. Din cele răsfoite, am depistat cel puţin patru (categorii de) eroi.
     Primul în listă este neînfricatul angajat al lui Tcaciuc, marele anonim (până-n 2009) rus Baghirov. Acesta tulbură apele, de trei ani încoace, aproape trimestrial. Ultima faptă a sa este declaraţia prin care Tcaciuc l-ar fi angajat cu o jumate de milion să facă revoluţie în Republica Moldova (declaraţie transformată peste noapte în glumă).
     A doua eroină este în persoana lui Natalia Morari, care în loc să fie pedepsită pentru instigarea şi distrugerea unor clădiri importante ale statului, "terorizează" seară de seară politicienii pe la o televiziune de-a lui Plahotniuc.
     Următorii eroi sunt politicienii, atât cei de la guvernare (Filat, Lupu şi Ghimpu) cât şi cei din opoziţie (Voronin, Tcaciuc şi Dodon). Aceştia nu încetează în a se lăuda - primii, de răsturnarea dictaturii comuniste şi, respectiv, de împiedicarea unei lovituri de stat.
     În sfârşit, cea mai mare grămadă de eroi o constituie cea a bloggerilor (aş aduce ca exemplu doar modestia lui Cenuşă), care se laudă nonstop cu rolul lor în organizarea şi desfăşurarea evenimentelor din 6-7 aprilie 2009, o mare parte dintre care sunt răsplătiţi, în prezent, cu 5-7 mii lei pentru suferinţele urmate din incendierea parlamentului şi a preşedinţiei. 
     În loc de concluzie ofer un sfat tuturor celor menţionaţi mai sus - lăsaţi oamenii să vă judece, să vă aprecieze şi să vă cânte meritele...

2 comentarii:

  1. Mi-a placut cum ti-ai intitulat blogul :) E beton. "Unele adevaruri despre viata..." ar trebui sa mai scrii si "unele neadevaruri" nu?! Azi de la tine am aflat in premiera a cui este intr-"adevar" publika si a cui cucoana este Marari. N-am putut sa dorm noptile... Acum rasuflu usurat :)

    RăspundețiȘtergere