miercuri, 21 martie 2012

Mea culpa sau culpa AIE !!!

   Un producător de calculatoare se laudă:
- Am inventat un calculator uman! Când face o greşeală o pune pe seama altui calculator! 

     Într-una din postările anterioare am precizat că Alexandru Tănase ar putea fi candidatul AIE la preşedinţie. Din păcate (!), guvernarea a venit cu o surpriză  Nicolae Timofti, o surpriză nu doar pentru mine, ci pentru întreaga republică. Spun surpriză, deoarece peste 99 % din populaţia RM n-a auzit de acest personaj (veşnic şef după unele surse). Şi nu că ar fi un lucru ilegal, amoral etc., ci pentru că în lumea civilizată un preşedinte de stat, în special, este pregătit pentru acest post pe parcursul întregii sale vieţi. 
     Îmi cer scuze de la cititori pentru inducerea în eroare vizavi de candidatul Tănase, dar consider că greşeala mea este şi va fi incomparabil mai mică decât a AIE. O persoană total străină sistemului politic, va gafa necontenit, atât la nivel naţional, cât şi la nivel internaţional.
     În plus, faptul că un preşedinte de stat trebuie să constituie un simbol, un exemplu pentru cetăţenii săi, nu se prea regăseşte în calităţile lui Timofti. Chiar ieri a "trântit" o perlă a la Voronin, precum măhălenii. Unii ar putea să-mi reproşeze aceste capricii lingvistice, dar la situaţia cu Istoria Românilor, îmi fac griji că s-ar putea experimenta şi cu Limba Română (mai ales că avem destui patrioţi).
     Prin urmare, dacă Timofti va fi sau nu un preşedinte bun (al poporului), ne vom da seama în următoarele luni, iar finalmente, decizia AIE va fi în concordanţă cu succesul primului.

P.S. Pariez că Timofti nu-şi va onora întregul mandat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu