sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Măgarul se cunoaşte după... tupeu !!!

   Intră un beţiv într-un bar şi strigă: - Cine are tupeu să se bată cu mine?
Toţi tac...
Beţivul zbiară: - Hai măi! Cine are tupeu să se bată cu mine?
Atunci un tip solid, de vreo 2 m se ridică şi zice: - Eu am tupeu!
Beţivul: - Şi cum te cheamă pe tine măi şmechere?
Tipul solid: - Ion !!!
Beţivul: - Cine are tupeu să se bată cu mine şi cu Ion?

     Sunt aproape 2 luni de când mă frământă continuu declaraţia ministrului de externe Leancă „Angajamentul meu e ca până în 2012 cetățenii moldoveni să se bucure de regimul fără vize cu UE. Dacă nu, îmi voi prezenta demisia”.
     Astăzi n-am răbdat tentaţiei de a înşira câteva rânduri privitor la această mascaradă, fiind totodată impulsionat de declaraţia lui Sturza „Mă miră tupeul celor care promit regim liberalizat de vize până la sfârșitul lui 2012”. Pe mine nu prea mă miră acest tupeu, deoarece ca şi personajul din banc, Leancă are obiceiul de a da prin baruri, inclusiv cluburi de noapte, pentru a visa atât la UE, cât şi la propriile (in)succese.
     Într-un articol anterior am scris despre ineficienţa Ministerului de Externe, inclusiv a ministrului Leancă, dar acesta încearcă să mă contrazică prin multitudinea deplasărilor efectuate în unele state membre ale UE. Pentru acesta, anume aceste deplasări constituie munca şi speranţa regimului de vize.
     Astfel voi aminti câteva din ultimele luni:
- 1 septembrie 2011 – România
- 5 septembrie 2011 – Elveţia
- 14 septembrie 2011 – Norvegia
- 30 septembrie 2011 – Polonia
- 5 octombrie 2011 – Cipru
- 22 noiembrie 2011 – Germania

     În loc de concluzie: Lucrează omul, ce să mai discutăm !!! Dar vom vedea roadele la sfârşitul anului. În caz contrar vom apela la celebra – Vrem capul lui Leancă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu